123456/78910111213/14151617181920/21222324252627/28293031
 
 
Ágnes Kántor Tetsushi Higashino Vania Rovisco / Maria F. Scaroni Mehdi Saeedi Paul Prudence Anna Fabricius  Mafalda Neves Matthew Cowan Katarína Hudačinová Svetlana Fialová Jérôme Souillot Emma Bell  Maja Pelević & nikola Zavišić Alix Marie Benoit Izard - Bizard Združenje KURS  Heli Ryhänen  Linda van Dalen Andrej Kolenčík - Admiral  Ji Eun Moon     
GUESTROOM
Ágnes Kántor
Ágnes Kántor je zaključila študij slikarstva na Akademiji za likovno umetnost v Budimpešti. Mlada umetnica živi in ustvarja na Madžarskem in deloma v Rimu ter poučuje na Oddelku za slikarstvo Akademije v Szegedu (Madžarska).
Svoje slike dojema kot neke vrste vizualni dnevnik, kjer se osredotoča na odnos med objekti in subjekti iz neposredne okolice, ki zaznamuje njeno bivanje. Pomembno mesto v njenem ustvarjanju zavzema upodabljanje in raziskovanje prostora, ki ga živijo in zasedajo slike. Pri tem združuje tradicionalen pristop slikarstva na platnu z novimi možnostmi prezentacije. Preučuje raznolike identitete in se pri tem ukvarja z vprašanjem, ali se lahko popolna odkritost ali celo nekonstruirana-identiteta kot entiteta v določenem trenutku odloži izven telesa posameznika ter tako posamezniku omogoči prostor pobega pred realno identiteto.
Rezidenčni projekt Wearable Identity / Nosljiva identiteta je navdihnila zgodovina Maribora z nekoč močno prisotno tekstilno industrijo, ki jo je avtorica s pomočjo slikarskega medija vpletla v svojo zgodbo in povezala s tradicionalno vlogo ženske oziroma njenih opravil. Z združevanjem raznolikih vidikov so nastala oblačila - umetniški objekti, ki so hkrati umetničina osebna izpoved ter del kolektivne identitete, »nosljive slike« realne velikosti oblačil, ki velikokrat več razkrivajo, kot pa skrivajo. Pripovedujejo namreč tudi o tistih trenutkih našega razpoloženja ali zavesti, ki se ponavadi ne zrcali skozi našo zunanjo podobo oziroma jo poskušamo na tak ali drugačen način prikriti. Klasična slikarska tehnika in nosilec predstavljata temelj in podlago za dnevniško osebno izpovedno kolekcijo, ki posega na različne ravni upodabljanja in dojemanja ter tako postane prostor vizualizacije in imaginacije.
»V Mariboru ustvarjam slike - obleke, ki opisujejo moje dneve v mestu. Skozi svoje delo želim določiti naravo svojih občutkov, svojih misli, svojih spominov, ki pripadajo Mariboru. Ljudje s pomočjo obleke izražajo svojo osebno identiteto. Kot naše resnične obleke, tudi moje slike - obleke odražajo veliko intimnih podrobnosti našega življenja in osebnosti. Ponavadi so informacije o našem zasebnem življenju, ki jih delimo z drugimi, skrbno izbrane. Nikoli na primer ne bi oblekli majice s podobo, ki nas spominja na najhujše počitnice ali sramoten dogodek. Kakorkoli pa nas tudi neprimerni, ponižujoči ali norčavi trenutki in stvari določajo in pripovedujejo o tem, kdo smo. In moje slike pokažejo tudi to drugo stran. Ustvarjam "obleke", ki določajo večino od nas, čeprav jih nočemo »obleči«.«