123456/78910111213/14151617181920/21222324252627/28293031
 
 
Ágnes Kántor Tetsushi Higashino Vania Rovisco / Maria F. Scaroni Mehdi Saeedi Paul Prudence Anna Fabricius  Mafalda Neves Matthew Cowan Katarína Hudačinová Svetlana Fialová Jérôme Souillot Emma Bell  Maja Pelević & nikola Zavišić Alix Marie Benoit Izard - Bizard Združenje KURS  Heli Ryhänen  Linda van Dalen Andrej Kolenčík - Admiral  Ji Eun Moon     
GUESTROOM
Mehdi Saeedi
Mehdi Saeedi je diplomiral iz grafičnega oblikovanja na univerzi Malek-Ashtar v Teheranu, študij pa je nadaljeval na univerzi v Cambridgu, kjer je magistriral iz umetnosti in oblikovanja. Po študiju je kot kreativni direktor delal pri oglaševalski agenciji Asre-e-Jadid, leta 1998 pa ustanovil svoj grafični studio, katerega naročniki so najprominentnejši kulturni ( npr. Tehran Museum of Contemporary Art, Academy of Art) in glasbeni centri v Iranu, sodeluje pa tudi s filmsko industrijo. Sodeloval
je na številnih domačih in tujih razstavah in je dobitnik mnogih nagrad.
Pri svojem ustvarjanju povezuje tradicijo s sodobnim izrazom, kar daje njegovim delom prepoznaven pečat. Dela zaznamujejo formalni minimalizem, prečiščene in stilizirane oblike ter preplet različnih kaligrafskih vzorcev (navdihnjenih z bogato tradicijo), ki celoti zagotavljajo razkošen in bogat izraz. Na rezidenčnem obisku v Mariboru se je predstavil z razstavo plakatov v Vetrinjskem dvoru, izvedel pa je tudi predavanje na temo oblikovanja in kaligrafije, kjer je podrobneje predstavil svoje dosedanje delo.
Glede na okolje, iz katerega prihaja, predstavlja pomemben vidik njegove rezidence tudi medkulturna izmenjava, ki na eni strani omogoča izmenjavo mnenj tako na umetnostni kot družbeni ravni, na drugi strani pa bogati in ponuja nove vire navdiha, odpira nove možnosti in izoblikuje bolj celostni pogled na svet. Rezultat rezidenčnega obiska je plakat, naslovljen Peace/Mir. Gre za črno beli plakat s stilizirano podobo goloba
s kačjim repom. Že izbor kolorita napoveduje ostrino samega sporočila, ki ga avtor podkrepi z upodobitvijo prepoznavnega simbola. Enoznačno simboliko razdira kačji rep ptice in s tem vpeljuje novo pomensko raven ter razširja interpretativne možnosti. Ločnico med enim in drugim polom avtor poudarja tudi z vzorci, ki zaznamujejo telo tega nenavadnega bitja in so hkrati avtorjev podpis.

»Moje potovanje v Maribor je polno lepih in nepozabnih spominov. Kot umetniku mi je uspelo vzpostaviti povezavo z vzdušjem v mestu. Enomesečno bivanje je bila priložnost, ki sem si jo dolgo časa želel. Mesto je polno čudovitih razgledov, ima umirjeno energijo, ki mi je omogočila globoko koncentracijo za snovanje mojega projekta. Upam, da se bom še kdaj vrnil v Maribor.«