1234567/891011121314/15161718192021/22232425262728/293031
 
 
Ágnes Kántor Tetsushi Higashino Vania Rovisco / Maria F. Scaroni Mehdi Saeedi Paul Prudence Anna Fabricius  Mafalda Neves Matthew Cowan Katarína Hudačinová Svetlana Fialová Jérôme Souillot Emma Bell  Maja Pelević & nikola Zavišić Alix Marie Benoit Izard - Bizard Združenje KURS  Heli Ryhänen  Linda van Dalen Andrej Kolenčík - Admiral  Ji Eun Moon     
GUESTROOM
Anna Fabricius
Anna Fabricius je diplomirala iz fotografije na Akademiji za umetnost in oblikovanje v Budimpešti. Svoja dela razstavlja od leta 2004, predstavila pa se je tako na Madžarskem kot tudi v številnih drugih evropskih mestih.
V svojem umetniškem raziskovanju se posveča različnim družbenim skupinam, ki jih s pomočjo fotografije prestavlja iz njim znanega delovnega ali domačega okolja v povsem drugačne kontekste.
»S kakšnimi orodji je možno identiteto neke družbe dekodirati in se ji približati iz druge perspektive? V kolikšni meri lahko skupino vzamemo iz konteksta in jo postavimo v različne vizualne kompozicije, ne da bi spreminjali njeno identiteto? To so vprašanja, ki določajo smer in metodologijo mojega dela.«
Dela Ane Fabricius zaznamuje t.i. staged photography oz. inscenirana fotografija, kjer avtorica skrbno režira celotno sceno in postavitev protagonistov. Raziskovanje meja med različnimi fotografskimi pristopi vpeljuje element negotovosti in tako velikokrat ni jasno, ali gre za insceniran ali naključen moment. Protagonisti njenih del so determinirani z odnosi na delovnem mestu, s tipičnimi gestami, ki opisujejo njihov poklic. Skozi umetniško raziskovanje pa avtorica hkrati analizira in kritizira pogoje dela.
Rezultat umetniške rezidence v Mariboru so tri video dela, kjer avtorica uporablja pristop, soroden tistemu, ki določa tudi njene fotografije. Dela zaznamuje negibna kamera, protagonisti pa so lokalni prebivalci. Ne glede na to, ali gre za delavce v njihovem delovnem okolju, za prikaz športnega dvoboja ali za uprizarjanje in obujanje otroških iger, je avtoričina pozornost usmerjena v značilne geste in kretnje, ki pri tem nastajajo. Zvok je nevtraliziran, prevladuje nenavadna tišina, ki pozornost ohranja na samem gibanju človeškega telesa ter odnosu med protagonisti. Avtoričin poseg v dogajanje (odsotnost delovnih rekvizitov, upočasnjeno gibanje ...), ki je pravzaprav pomemben del zgodbe, saj jo usmerja in ji daje želene poudarke, celoti dodaja humorni element.