1234567/891011121314/15161718192021/22232425262728/293031
 
 
Ágnes Kántor Tetsushi Higashino Vania Rovisco / Maria F. Scaroni Mehdi Saeedi Paul Prudence Anna Fabricius  Mafalda Neves Matthew Cowan Katarína Hudačinová Svetlana Fialová Jérôme Souillot Emma Bell  Maja Pelević & nikola Zavišić Alix Marie Benoit Izard - Bizard Združenje KURS  Heli Ryhänen  Linda van Dalen Andrej Kolenčík - Admiral  Ji Eun Moon     
GUESTROOM
Mafalda Neves
Mafalda Neves je leta 2008 na univerzi Algarve v Faru zaključila študij likovne umetnosti, leta 2011 pa je magistrirala iz ilustracije na Umetniški šoli v Guimarãesu, ki si v letošnjem letu z Mariborom deli naziv Evropska prestolnica kulture. Mlada ustvarjalka je svoja dela doslej predstavila na Portugalskem, njene ilustracije pa so bile objavljene tudi v dveh knjižnih izdajah (znanstvena in otroška literatura).
Avtoričino glavno izrazno sredstvo je risba, ki pa jo pri svojem ustvarjanju kombinira tudi s fotografijo. Uporablja različne risarske tehnike in načine predstavitve - glede na vsebinsko zasnovo. Izrazita natančnost, ki zaznamuje znanstvene risbe pri otroški ilustraciji tako prehaja v stilizirano in lahkotnejšo potezo ter se povsem poenostavi v primeru digitalne risbe. Subtilno združevanje risbe in fotografije delom daje novo dimenzijo, ponekod pa na ta način vnaša tudi element humornosti. Združevanje tehnik in poigravanje s podobami, tako na vizualni kot vsebinski ravni, je prisotno tudi pri njenih kolažih, paleto raznolikih risarskih pristopov pa avtorica uporablja in razširja tudi pri objektih, izdelanih v tehniki papier-mâché.
Rezidenčni obisk Maribora si je umetnica zamislila kot radovedno raziskovanje zanimivih kotičkov mesta s skicirko v roki, kjer je skozi opazovanje dogajanja vzpostavljala stik z mestom in ljudmi. Svoje vtise je želela s postavitvijo »in situ« mestu vrniti in tako je nastal projekt Monsters visit Maribor / Pošasti obiščejo Maribor. Na petih lokacijah v mestu – Trg revolucije, Lent, Ulica kneza Koclja, Ulica škofa Maksimiljana Držečnika (pri Frančiškanski cerkvi) in Mestni park – je na kovinskih nosilcih postavila risbe velikega formata, ki so natančno posnemale določen izsek mestne vedute v ozadju. Natančnost in dovršenost risbe, zaznamovane s črno konturo, je popestrila z majhnimi pošastmi, ki izražajo avtoričine vtise o mestu in ljudeh, ki jih je spoznala na svojih potepanjih. Ta nenavadna bitja so namreč sestavljena iz »koščkov mesta« – posamezne površine (v glavnem oblačila) je umetnica oblikovala po zgledu mestnih barv in tekstur, njihovi značaji pa so kolaž podob, ki pripovedujejo o avtoričinem doživljanju samega mesta.