1234567/891011121314/15161718192021/22232425262728/293031
 
 
Ágnes Kántor Tetsushi Higashino Vania Rovisco / Maria F. Scaroni Mehdi Saeedi Paul Prudence Anna Fabricius  Mafalda Neves Matthew Cowan Katarína Hudačinová Svetlana Fialová Jérôme Souillot Emma Bell  Maja Pelević & nikola Zavišić Alix Marie Benoit Izard - Bizard Združenje KURS  Heli Ryhänen  Linda van Dalen Andrej Kolenčík - Admiral  Ji Eun Moon     
GUESTROOM
Katarína Hudačinová
Katarina Hudačinová je študentka oddelka za vizualne umetnosti in intermedijo na Fakulteti za likovno umetnost v Košicah (Slovaška). Glavni medij njenega ustvarjalnega izraza je fotografija. Že od začetka študija išče drugačne, nenavadne načine predstavitve videnega ter jih kombinira z lastno domišljijo, zato se najraje posveča eksperimentalni fotografiji. Pri svojem delu uporablja različne tehnike in tudi različne materiale (kot nosilce fotografij). Motivni svet, ki se pojavlja na njenih fotografijah, je zelo raznolik, zmeraj pa je preveden skozi konceptualno prizmo avtoričine ustvarjalne filozofije. Svoja dela je doslej predstavila na Slovaškem in Poljskem.
Na rezidenčnem obisku v Mariboru je želela skozi fotografije izraziti identiteto mesta, kot jo vidi ona, ter se na ta način povezati tudi s prebivalci mesta. Na seriji fotografij – razglednic je upodobila svoje doživljanje ljudi, izhajajoč iz njihovih priimkov, kjer je pomen priimka izhodišče za nastalo vizualno podobo. Serijo črno belih fotografij zaznamujejo mehke poteze in prehodi, ki podobam dajejo pridih starinskega in jih ovijajo v kopreno nostalgije. K temu sta pripomogla uporaba analogne fotografske kamere in ročno razvijanje fotografij, ki sta avtorici omogočila doseganje želenih učinkov. Fotografije so »uokvirjene« s kuvertami, ki na zanimiv način popestrijo njihovo galerijsko predstavitev, hkrati pa predstavljajo aluzijo na njihovo namembnost. Razglednice - naslednji korak omenjenega projekta, ki jih je njihovim »lastnikom« nato
tudi poslala po pošti, so namreč obenem vabilo na razstavo. Avtorica se interpretacije izhodiščnega motiva, ki ga predstavlja priimek, loteva na domiseln način in se, tako na vsebinski kot na formalni ravni, poigrava z izbranimi podobami. Ponekod motive interpretira dobesedno, drugod z uporabo simbolov. Interpretacija na duhovit in igriv način prevaja priimke
v vizualne podobe, kjer so uporabljeni motivi vzeti iz trenutno razpoložljivega albuma podob - mesta ali ljudi, ki jih je tukaj srečala. Ponekod so uporabljeni predmeti tisti, ki nosijo sporočilo in besede prevajajo v vizualno podobo, ponekod
je forma same podobe tista, ki skupaj z gledalčevo domišljijo razvozla njen pomen. V primerih, kjer gre za dobesedne upodobitve pa je zmeraj prisotna avtoričina domišljija, ki motive predstavlja na svojstven način in fotografijam daje dodatno vrednost, celota pa tako dobi poseben in samosvoj značaj.