123456/78910111213/14151617181920/21222324252627/28293031
 
 
Ágnes Kántor Tetsushi Higashino Vania Rovisco / Maria F. Scaroni Mehdi Saeedi Paul Prudence Anna Fabricius  Mafalda Neves Matthew Cowan Katarína Hudačinová Svetlana Fialová Jérôme Souillot Emma Bell  Maja Pelević & nikola Zavišić Alix Marie Benoit Izard - Bizard Združenje KURS  Heli Ryhänen  Linda van Dalen Andrej Kolenčík - Admiral  Ji Eun Moon     
GUESTROOM
Svetlana Fialová
Svetlana Fialová je študirala na Fakulteti za likovno umetnost v Košicah, nato pa je študij nadaljevala in zaključila na Akademiji za likovno umetnost v Pragi. Od leta 2011 je študentka doktorskega študija na Fakulteti za likovno umetnost v Bratislavi. Svoja dela je doslej predstavila na več samostojnih in skupinskih razstavah na Slovaškem, Češkem in Madžarskem. Glavni izrazni sredstvi, s pomočjo katerih pripoveduje svoje zgodbe, sta slika in risba. Temelj njenega dela je spontanost
in možnost hitrega beleženja trenutka ter ideje. Njena dela zaznamuje figuralika, kjer se še posebej posveča drobnim detajlom, ki povedo celotno zgodbo ali pripomorejo k njenemu razumevanju.
V času rezidenčnega bivanja v Mariboru je umetnica ustvarila serijo risb, ki sta jih navdihnila mesto in njegovi prebivalci. Zanimajo jo predvsem posebnosti, nenavadnosti, odkloni - novi mikro svetovi, iz katerih črpa svoj navdih in tako mariborska serija risb vsebuje vtise in obraze iz mestnih ulic. Avtorica se rada poigrava tudi s svojo podobo in tako v dela velikokrat vključuje lastni avtoportret. Risbe zaznamuje močna črna kontura in ekspresivna poteza, celoto pa zaokrožajo posamezni detajli, ki delom dajejo pomemben vsebinski poudarek. Risbe imajo močno pripovedno noto, kar avtorica večinoma dosega
z minimalnimi sredstvi.
Projekt, ki je v Mariboru vzbudil največjo pozornost, je zagotovo porisava fasade galerije na Koroški cesti 18. Barvne risbe večjega formata, ki so žarele na črni podlagi, so vsekakor popestrile izgled ulice in pritegovale številne poglede. Motivni svet, ki so ga navdihnile mestne ulice, je tako dobil poklon na eni izmed njih, umetnica pa je svoje risarske veščine prenesla iz manjšega na velik format. Pri tem so risbe ohranile vso ekspresivnost in pripovednost, kot tudi poigravanje z detajli, ki zmeraj pritegujejo in zadržujejo gledalčevo pozornost. Svojo sled pa je umetnica pustila tudi v Hostlu Pekarna, kjer je v pritličnih prostorih s črno nitjo in žeblji v steno vpela svoj avtoportret ter portreta Katarine Hudačinove in Matthewa Cowana, umetnikov, ki sta istočasno gostovala v Mariboru.