1234567/891011121314/15161718192021/22232425262728/293031
 
 
Ágnes Kántor Tetsushi Higashino Vania Rovisco / Maria F. Scaroni Mehdi Saeedi Paul Prudence Anna Fabricius  Mafalda Neves Matthew Cowan Katarína Hudačinová Svetlana Fialová Jérôme Souillot Emma Bell  Maja Pelević & nikola Zavišić Alix Marie Benoit Izard - Bizard Združenje KURS  Heli Ryhänen  Linda van Dalen Andrej Kolenčík - Admiral  Ji Eun Moon     
GUESTROOM
Benoit Izard - Bizard
Benoit Izard je performer, plesalec in vizualni umetnik, ki živi in ustvarja v Parizu in Miamiju. V svojih projektih se osredotoča na raziskovanje telesa in njegove odzive v specifičnih pogojih. Leta 1998 je zaključil študij arhitekture z delom na temo povezave med plesom in prostorom. Med leti 1996
in 2000 je študiral ples in koreografijo na School for New Dance Development v Amsterdamu. Sodeloval je s številnimi umetniki, med drugimi z Jérômom Belom (The Show Must Go On), Gwenaël Morin, Nino Meško, Minom Tanako, Montalvom Hervieu, Meg Stuart, od leta 2000 pa redno sodeluje s Centrom Pompidou. S svojimi deli se je predstavil v New Yorku, v Evropi in Afriki, tako v javnih prostorih, kot tudi na vodilnih umetnostnih sejmih, kot sta Wynwood Art Fair in Art Basel Miami.
Na rezidenčnem obisku v Mariboru je želel nadgraditi in razširiti serijo že obstoječih performansov Scotch Tape. Performansi temeljijo na umetnikovem telesu, ki je ovito z lepilnim trakom, in raziskovanju fizične izkušnje sprejemanja in spreminjanja telesa. Scotch Tape je sestavljen iz prostorsko specifičnih performansov in body art predstavitev na umetniških dogodkih. Umetnik je tako na predstavitvi v galeriji SobeZaGoste izvedel performans, ki nadaljuje njegova umetniška raziskovanja in v ospredje postavlja fetiš – tako v smislu poveličevanja ali oboževanja določenega objekta, kot tudi same umetniške oblike - torej performans sam in njegovo izvedbo kot umetnikov fetiš.
Glede na to, da je telo na tak ali drugačen način ves čas v središču umetnikovega zanimanja, se je želel posvetiti tudi “neživim telesom” - kamnitim skulpturam, v njih ujeti ekstazo ter raziskovati vprašanje transformacije telesa in percepcije le- tega s strani opazovalcev. Njegov projekt je predvideval poseg na kipih, ki so del Kužnega znamenja na Glavnem trgu, vendar projekt ni bil odobren s strani Zavoda za spomeniško varstvo.
Umetnik je v Mariboru nadaljeval še en projekt, instalacijo LOVE (Ljubezen), ki ga je pred tem že izvedel v Miamiju, Parizu, New Yorku in brazilskem mestu Bahia. Namen instalacije je transformacija prostora; s preprostim barvitim napisom želi umetnik prostoru dati nov spomin, novo energijo, novo oznako, ki bi se vtisnila v prostor zavesti ljudi in s tem spremenila njegovo dojemanje.